Dolaskom nove godine možda se pitate: Kako da unaprijedim svoje poslovanje? Šta mogu novo uraditi? Predlažemo Vam 10 stvari kojima ćete poboljšati Vaš posao.
1. Uradite nešto novo – po prvi put
Konstantno u žurbi često zaboravljamo kakav je osjećaj doživjeti nešto po prvi put. Dakle, za ovu godinu, plan je da se podsjetimo kako izgleda doživjeti nešto po prvi put. Planirajte nešto smiješno ali i sa dobrom dozom adrenalina više puta u toku godine. Izazov može biti padobranstvo, ronjenje, planinarenje ali i kuvanje, baštovanstvo ili fotografija. Uradite nešto novo po prvi put, snimite to i razgovarajte o zapažanjima a onda iskustva podijelite sa drugima.
2. Istražujte drugačije
Ako Vaša istraživanja nisu dinamična i inspirativna vrijeme je da pogledate kako ih Vi i Vaši partneri sprovodite. Otkrivanje želja i potreba potrošača, posmatranje Vaših klijenata i analiziranje podataka, strastveni, analitički i iskustveni početak svakog projekta. Izazovite svoje timove i tražite od partnera da podignu istraživanja na viši nivo.
3. Mislite globalno, djelujte lokalno
Svaki direktor želi velike inovacije koje bi njegovu kompaniju odmah vinule u visine. Velike inovacije obično zahtijevaju i vrijeme i resurse a za osjetne rezultate na tržištu je potrebno vrijeme. Zato je podjednako važno da ciljate na manje inovacije u skladu sa mogućnostima koje mogu uticati na poslovanje danas. Provjerite da li ste dobro planirali i izbalansirali kratkoročne i dugoročne ciljeve u narednoj godini.
4. Povežite
Šta znate je važno ali i ko zna je jednako važno. Nađite vremena da pažljivo pregledate Vašu mrežu saradnika i identifikujte gdje imate znanje i inspiraciju a gdje nedostatke. Pronađite ljude i organizacije iz okruženja da otklonite nedostatke. To zvuči jednostavno, ali organizovanje interne i eksterne mreže treba da obezbijedi da imate konstantan pristup najvažnijim informacijama i time postaje osnova Vašeg razvoja.
5. Stvarajte dvosmjerne, ne jednosmjerne veze
Dvosmjerna razmjena informacija, ideja i inspiracija je najefikasnija kada zaista poznajete drugu stranu. Pronađite vremena da provjerite da li zaista znate svoje ljude i svoje partnere. Uvjerite se da znate šta im svakodnevno treba, šta im je važno u životu i šta su njihove vrijednosti. Što više znate jedni o drugim, Vaš odnos će biti više zasnovan na povjerenju. Ovo zvuči elemetarno ali iznenadićete se onim što saznate kao i kvalitetom ideja koje ćete razmijeniti.
6. Jasno govorite jezikom inovacija
Pogledajte malo Vašu kompaniju i možda ćete vidjeti da svako tumači pojedine pomove vezane za inovacije malo drugačije. Šta znači kada kažete ideja, stav, teritorija, brend ili koncept? Da li ljudi van Vaše organizacije govore isti jezik koji vi interno koristite? Pronađite vremena da ispitate jezik koji koristite, kako ga ključni akteri koriste i tumače i budite sigurni da je komuniciranje jasno i dosljedno tako da svi koji rade sa Vama govore (i što je još važnije, slušaju) isti jezik.
7. Jednostavnost i brzina kao model
Bez obzira koliko se vi trudili, sistem vremenom postaje spor i glomazan. Dobro pogledajte koliko je vremena potrebno od osnovnog uvida na tržište do gotovog koncepta i identifikujte gdje možete da pojednostavite ovaj proces i gdje možete povećati brzinu. Napravite model za svoje inovacije zasnovan na brzini i jednostavnosti.
8. Budite građanin svijeta
Bilo da su Vaša tržišta domaća ili međunarodna, budite povezani, svjesni dešavanja na globalnom nivou i inspirisani njima. Dobro urađena istraživanja trenda koja pokrivaju ono što će biti aktuelno na regionalnom i globalnom nivou će Vam uvijek dobro doći.
9. Opredjeljenje za borbu
Kada imate protivnika to povećava motivaciju za pobjedu. Ove godine odaberite neprijatelja za borbu i usmjerite tim na njega. Neka to bude konkurent, trend ili element Vaše interne kulture i postavite ga na vidno mjesto tako da Vaš tim može da usmjeri fokus na njega.
10. Proslavite Vaše uspjehe i razgovarajte o njima
Bez obzira šta neko kaže, uvesti kvalitetnu inovaciju je teško iz više razloga, potrebno je imati hrabrosti u kombinaciji sa sposobnošću, posvećenosti i dobrim komunikacijama. Važno je redovno komunicirati unutar kompanije o uspjesima i neuspjesima. U mnogim kompanijama timovi koji rade na inovacima su često na marginama, jer jednostavno ne promoviši efikasno svoju svrhu. Ove godine oni treba da svojim radom inspirišu ostatak kompanije i podijele ključne nalaze, izazove i rezultate sa svima. Proslavljati treba kada uspješno radite a ne samo kada dođete do cilja.
Pripremio: Pravimarketing tim
Nema komentara:
Objavi komentar