15. Veliki bilbordi- Marketari se okreću velikim, jeftinim i veoma primjetnim medijima poput ovih bilborda. Od običnih, preko svijetlećih do projektovanih ovaj oblik oglašavanja privlači pažnju pješaka u gustim urbanim sredinama.
14. Interaktivna maloprodaja- Interaktivne kese za kupovinu, tematski centri i iPad meniji dobri su primjeri kako se maloprodajni objekti trude da se razlikuju od konkurencije. Ovo su pozitivni primjeri upravljanja odnosom sa kupcem i prilike za steći lojalnog kupca.
13. Prenosiva tehnologija- telefoni koji se nose u uhu i hologramski satovi su primjeri kako moderno i neobično mogu da konvergiraju u funkcionalan proizvod. Sada možete saznati ko zove preko Vaše narukvice ili primiti tekst preko Vašeg donjeg veša zahvaljujući ovim tehnološkim inovacijama.
12. Vraćanje brendova- Od telefona za princeze do Dizni mode i djetinjastih reklama, čini se da su potrošači u stalnom pokušaju da zadovolje svoju nostalgiju iz djetinjstva. Mnogi brendovi zaviruju u prošlost kupaca u cilju povećanja prihoda.
11. Trenutno- Preduzeća se uključuju na Facebook, Twitter i druge društvene mreže u cilju obezbjeđivanja trenutne i neposredne usluge. Društvene medije biraju potrošači koji žude brzini i neposrednosti.
10. Moderni kubizam- Kubističko osvjetljenje, arhitektura i tehnologija su idealno rješenje za sve one koji vole čiste linije i čistu estetiku. Pojednostavljeni geometrijski oblici nude se kao odgovor u potrazi za vizuelnom jasnoćom u dizajnu proizvoda, brendiranju i mnogi drugim industrijama.
9. 3D štampa- Od namještaja do odjeće i obuće, mala preduzeća koriste 3D štampu za kreiranje različitih varijanti proizvoda, jer je smanjenje cijena učinilo dostupnim ove najsavremenije tehnologije. Očekujte da vidite ovaj koncept sve češće u domovima potrošača.
8. Hiperrealizam- pobunom protiv savršenstva iz fotošopa umjetnici se trude da kreiraju sopstvenu, realno predstavljenu stvarnost koristeći svoj sirovi talenat. Ovi primjeri realne umjetnosti prkose prevarama i stoje nasuprot pogrešnih utisaka koje stvaraju mnogi magazini.
7. Demokratska prodaja- Glas potrošača nikada nije bio glasniji. Oni sada definišu i šta i kako će kupovati.
6. Rok zvijezde- Stara izreka da rock and roll „nikada neće umrijeti“ važi i danas u različitim industrijama koje dokazuju da je rock and roll kultura bunta i dalje važna.
5. Moderne reklame za djecu- Marketari fokusiraju svoje napore na mjesto gdje je novac-roditelje. Dječije kampanje su privlačne i za odrasle. Recite zbogom šarenoj robi i reklamama i poželite dobrodošlicu dječijim proizvodima za odrasle.
4. Luksuzan život- Avioni sa ličnim sobama pokazuju da, iako je tržište u padu, postoje potrošači koji traže luksuz. Zbog finansijske krize mnoge kompanije su propale, ali druge su ušle na njihovo mjesto i spremne su da zadovolje prohtjeve visoke klase.
3. Vječno prilagođavanje- Danas potrošači zahtijevaju da se proizvodi konstantno estetski razvijaju ne gubeći svoje primarne funkcije.
2. Twitter ekonomija- Kako twitter nastavlja da cvjeta sve više preduzeća ga koristi. Kako se sve više korisnika pridružuje twitter-u nastupa talas u kome će razvoj zavisiti od uspjeha na twitter-u.
1. Diskretna potrošnja- Potrošači su danas preplašeni velikim brendovima. Budući da kreditno prezaduženi potrošači krive velike brendove za svjetsku ekonomsku krizu, manja ili novija preduzeća imaju otvorena vrata za uspjeh u borbi protiv velikih korporacija.
Pripremio: Pravimarketing tim
Nema komentara:
Objavi komentar