Voli ovo

Reklame

ponedjeljak, 14. veljače 2011.

Vrijednosni principi marketniga


•          Marketing i inovacije proizvode rezultate, sve ostalo predstavlja troškove
•          Kompanije sve više razmišljaju logikom procesa, a sve manje logikom podeljenih funkcija
•          Timski rad sve više potiskuje hijerarhiju
•          Partnerski marketing sve više potiskuje transakcioni marketing
•          Specijalizacija predstavlja sve veće i veće znanje o sve manjem i manjem, užem i užem
•          Konkurentnost postaje sve više integralnog i multidimenzionalnog karaktera...
•          Tržišta se uvek brže menjaju nego marketing
•          Menadžeri u marketing strategiji moraju videti vozača kompanije
•          Sve vrednosti za kompaniju dolaze od potrošača i  potvrđuju se kod potrošača
•          Svrha svakog biznisa je kreiranje i servisiranje potrošača
•          Jedini pravi profitni centar svake kompanije jeste potrošač
•          Svaki biznis ima dve i samo dve bazične funkcije – marketing i inovacije
•          Ono što je korumpirano i korupcijim stvoreno najmanje je pouzdano, tu nema principa...
•          Ne može se izgraditi socijalna pravda na tržišnoj nepravdi
•          Nema pravedne raspodele u nepravednim uslovima privređivanja
•          Ravnopravnost u stvaranju je jača i preča od ravnopravnosti u trošenju
•          Nejednakost je prirodna a jednakost veštačka
•          Svet počiva na nejednakosti i sazdan je od nejednakosti

Nema komentara:

Objavi komentar