- Generisanje i procjena poruke,
- kreativni razvoj i slanje i
- razmatranje društvene odgovornosti.
Vezano za kreativni razvoj i slanje poruke treba znati sljedeće: Uticaj reklame ne zavisi samo od onoga što se kaže, nego i od toga kako se nešto kaže. Slanje poruke može biti presudno.Svaki propagandni medij ima svoje specifične prednosti i nedostatke.
Što se tiče štampanih medija čije primjere koristimo u ovoj seriji članaka, smatra se da je kod njih redoslijed važnosti sljedeći:
- slika,
- naslov,
- tekst.
Kriterijumi za evaluaciju štampane reklame su sljedeći:
- Da li je poruka na prvi pogled jasna? Da li odmah možete da odgovorite o čemu ta reklama govori?
- Da li naslov ukazuje na korist?
- Da li je ilustracija u skladu sa naslovom?
- Da li je prva rečenica teksta u skladu sa naslovom i ilustracijom, odnosno da li ih objašnjava?
- Da li se reklama lako čita i shvata?
- Da li je proizvod lako identifikovati?
- Da li je brend ili sponzor jasno predstavljen?
Razmatranje društvene odgovornosti je druga strana medalje kod ovakvih reklama. Oglašivači bi morali da budu sigurni da oglašavanje neće prekršiti društvene i pravne norme. Da li je to slučaj sa ovakvim reklama veoma je diskutabilno pitanje?
Nema komentara:
Objavi komentar